Vizualno marketinško komuniciranje
Pozdravljeni,

Sem Gregor Črešnar, študent na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru in pripravljam diplomski seminar na temo vizualnega marketinškega komuniciranja.

Glavni namen raziskave v kateri boste sodelovali je ugotoviti, kako vizualno marketinško komuniciranje vpliva na vaše nakupne odločitve in kateri so temeljni dejavniki vizualne komunikacije, ki pripomorejo k hitrejšemu in predvsem lažjemu odločanju pri nakupu.

Anketa je anonimna in vam bo vzela približno 5 minut časa. Zbrane podatke bomo analizirali in jih uporabili zgolj za namene diplomskega seminarja.

Za vaše sodelovanje se vam zahvaljujem že v naprej.
Prosimo, vnesite svoje informacije:
Spol
Starost
Stopnja izobrazbe
1. Katerim medijem vizualnega komuniciranja ste najbolj izpostavljeni? (več možnih odgovorov)
TV
Tiskani mediji
Plakati
Splet
Neposredna pošta
Elektronska pošta
Družbena omrežja
Ostali digitalni mediji
 
2. Ocenite vpliv posameznega medija na vaše nakupne odločitve, tako da označite polje v isti vrstici.
5=ima močan vpliv, 1=nima vpliva
 54321
TV          
Časopisi in revije          
Plakati          
Splet          
Pošta          
Družbena omrežja          
Drugi digitalni mediji          
 
3. Kako pogosto se odločite za nakup izdelka oziroma storitve na podlagi videnega oglasa ali katerega drugega vizualnega sporočila?
 12345 
Nikoli          Skoraj vedno
 
4. Kaj je tisto, kar vas pri tovrstnih sporočilih najbolj pritegne?
Žive barve
Dobro izpostavljene lastnosti izdelka
Grafična zasnova sporočila
Slikovni elementi v sporočilu
Nič od naštetega
 
5. Lepo oblikovan oglas mi daje občutek, da je izdelek kakovosten in vreden nakupa.
 12345 
Sploh se ne strinjam          Absolutno se strinjam
 
6. Katera izmed naštetih barv najbolj pozitivno vpliva na vaše razpoloženje?
Rdeča
Modra
Rumena
Zelena
Črna
Siva
Bela
Vijolična
Roza
Druga barva:
 
7. Na podlagi vaših dosedanjih izkušenj ocenite pomembnost posameznih elementov oglasnega sporočila, ki vplivajo na vaše nakupno vedenje.
5=Zelo pomembno, 1=ni pomembno
 54321
Slike in vizualne podobe          
Ustrezna barvna shema          
Čitljiva pisava          
Kontaktni podatki sporočevalca          
Spodbuda k odzivu          
Logotip sporočevalca          
 
8. Katere metode pospeševanja prodaje najbolj vplivajo na vaše nakupne odločitve? (več možnih odgovorov)
Popusti
Kuponi
Nagradne igre
Brezplačni vzorci
Darila
Možnost vračila denarja
Razna informacijska gradiva
Drugo
 
9. Kaj je pri tovrstnih metodah pospeševanja prodaje najbolj pomembno?
Da hitro izvem pomembne informacije
Vizualni izgled omejenih sredstev
Drugo
 
10. Kako pomembna sta za vas profesionalni izgled in urejenost prodajalca, kadar neposredno komunicira z vami?
 12345 
Ni pomembno          Zelo pomembno
 
11. Primer oglasnega sporočila.
Kaj na spodnji sliki najprej opazite?
img/si/user_q7/579031414.jpg
Žive barve
Osebo na fotografiji
Napis
Kontaktne podatke
Logotip sporočevalca
Drugo
 
12. Označite stopnjo strinjanja s podanimi trditvami za primer zgornjega oglasa.
 Absolutno se strinjamSe strinjamNe vemSe ne strinjamSploh se ne strinjam
Sporočilo oglasa je razumljivo          
Oglas je zanimiv          
Barve v oglasu pritegnejo mojo pozornost          
Vsebina oglasnega sporočila se ujema z vizualnimi elementi sporočila          
Pisava je estetska in berljiva